• joomlaslide-rodo

Drukuj

Wyjazd edukacyjny klasy 3a i 3b

Opublikowano w Aktualności

W dniu 24 kwietnia uczniowie klasy 3 A z panią Magdaleną Bednarską i panią Elżbietą Cichocką oraz uczniowie klasy 3 B z panią Anną Szumel i panią Magdaleną Krakowiak wyjechali na czterodniową wycieczkę do Krynicy Morskiej. Zwiedzanie rozpoczęliśmy w Gdańsku od wizyty w Muzeum Drugiej Wojny Światowej na Starym Mieście. Następnie spacerowaliśmy malowniczymi uliczkami obok Fontanny Neptuna. Wieczorem udaliśmy się na plażę w Krynicy Morskiej. Następnego dnia zwiedziliśmy Stare Miasto w Elblągu, Ratusz Staromiejski, wystawę w Muzeum Archeologicznym, a śmiałkowie pokonali ponad 360 schodów i wspieli się na szczyt 90 - metrowej wieży Katedry św. Mikołaja by podziwiać panoramę Elbląga oraz krajobrazy Żuław Wiślanych. Potem udaliśmy się do Fromborka na wzgórze katedralne i zwiedziliśmy Muzeum Mikołaja Kopernika. Wieczorem spędziliśmy czas przy ognisku z kiełbaskami. Trzeciego dnia udaliśmy się do byłego obozu koncentracyjnego w miejscowości Sztutowo. Zwiedziliśmy w zadumie i skupieniu teren dawnego obozu i wysłuchaliśmy prelekcji na temat trudnych doświadczeń więźniów obozu. Po południu udaliśmy się na zwiedzanie Krynicy Morskiej. Zobaczyliśmy latarnię morską, port nad Zalewem Wiślanym oraz piękne, szerokie i piaszczyste plaże Mierzei. Ostatniego dnia zwiedziliśmy Zamek Krzyżacki w Malborku. Poznaliśmy obyczaje panujące w średniowieczu, obejrzeliśmy style architektoniczne tej epoki. Oto krótka fotorelacja z naszego pobytu.